درباره وبلاگ


از امروز ديگه متفاوت شديم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 3078
بازدید کل : 182709
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 105
تعداد آنلاین : 1

شیرازدانلود|دانلود فیلم رسوايي |بازی|برنامه|موسیقی|اخبار روز|فال|استخاره|




مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با موضوع Modern Car را برای شما عزیزان در دانلودها (به واسته شیراز دانلود)قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود.

 

Car ms32 مجموعه 5 تصویر استوک بسیار زیبا با عنوان  Modern Car

 



ادامه مطلب ...


 
دانلود نرم افزار ESET Smart Security v5.0.94.0 Final
| دانلود رایگان نسخه 5 فینال نرم افزار اسمارت سکوریتی ESET |

هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. نرم افزارهای ضد ویروسی یا همان آنتی ویرسها دارای انواع مختلفی هستند و هر یک از آنها کارآیی های خاصی دارند که ممکن است دیگری فاقد آن باشد. از همین رو در این پست وب سایت میهن دانلود نسخه جدید یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار اسمارت سکوریتی Smart Security ساخت شرکت معروف ESET میباشد که قادر است از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف به خصوص اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. شما با داشتن این نرم افزار دیگر به هیج وجه نگران آلوده شدن سیستم خود نخواهید بود زیرا در بسته ی امنیتی ESET تمام نرم افزارهای امنیتی نظیر Anti-virus, Anti-rootkit, Anti-spyware, Anti-spam, Firewall, LinkScanner, E-mail-scanner, Web Skjold, Resident Shield قرار گرفته است که هر کدام از این برنامه ها قادر اند امنیتی بخشی از سیستم شما را فراهم سازند. به عنوان مثال شما با استفاده از آنتی ویروس این بسته می توانید تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید و یا با استفاده از دیواره آتش آن می توانید رفت و آمدهای اینترنتی سیستم خود را تحت کنترل داشته باشید تا اگر کسی قصد هک کردن سیستم شما را داشته باشد با این دیواره آتش بسیار قوی رو به رو شوید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم متصل شود برنامه آنرا آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. بسته ی امنیتی ESET را میتوان به مجموعه ای از بهترین نرم افزارهای امنیتی تشبیه کرد که همگی در یک جا و باهم جمع آوری شده اند. نکته ی دیگری که در نسخه ی جدید این نرم افزار به چشم میخورد استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد که در مقایسه با نسخه های قبلی بهبود قابل ملاحظه ای یافته است زیرا اکثر کاربران همیشه از کند شدن سیستم خود پس از نصب این بسته ی امنیتی شکایت داشتند که در این نسخه این مشکل تا حد قابل قبولی برطرف شده است. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

 



ادامه مطلب ...



USB_Disk_Security_v5.4.0.12_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه به دليل افزايش استفاده از حافظه هاي قابل حمل، بد افزار هاي مختلف به راحتي مي توانند از طريق اينگونه حافظه ها به داخل سیستم های کامپیوتری نفوذ کنند. نرم افزاری را که امروز در سایت میهن دانلود برایتان آماده کرده ایم قادر است تا از نفوذ ویروس های موجود در حافظه های پرتابل به داخل سیستم جلوگیری کند. نرم افزار USB Disk Security پس از نصب بر تمام پورت های USB کامپیوتر نظارت کامل داشته و به محض اتصال یک حافظه ی خارجی نظیر فلش مموری ، رم موبایل ، کول دیسک و ... به هر کدام از پورتهای USB به صورت خودکار اقدام به اسکن آنها می نماید و ظرف چند ثانیه تمامی عوامل مخرب موجود در آنها را پاکسازی می کند. شما با کمک این نرم افزار و داشتن یک آنتی ویروس به روز و قوی سیستم خود را تا بیش از 95% بیمه خواهید کرد. همچنین این برنامه در کنار آنتی ویروسهایی همچون BitDefender, Nod32, Kaspersky, AVG, Norton, McAfee, Panda, AVAST و ... یک حصار امنیتی بسیار قوی بر روی کامپیوتر شما ایجاد می کند که هیچ راه ورودی به آن نیست.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 



ادامه مطلب ...


دانلود نرم افزار ESET NOD32 Antivirus v5.0.94.0 Final
| دانلود رایگان نسخه 5 فینال نرم افزار آنتی ویروس ESET NOD32 |

هر روز ویروسهای جدیدی با یک کد مبدا جدید ساخته می شوند و ممکن است تا زمانی که کد مبدا آنها شناخته نشده و نیز پاک کننده آنها تهیه نشود، هزاران برنامه در معرض حمله و تخریب این ویروسها قرار گرفته باشند. بنابراین استفاده از نرم افزارهای ضد ویروسی تا حدودی می تواند در مقابل این عوامل مخرب ایستادگی کند. از همین رو در این پست وب سایت میهن دانلود یکی از معروف ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای امنیتی را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار آنتی ویروس NOD32 Antivirus محصول کمپانی معروف ESET میباشد و قادر است تا از ورود هرگونه عوامل مخرب که از راه های مختلف قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آنها نماید. این آنتی ویروس جز 5 آنتی ویروس برتر جهان به شمار میرود و رغیب اصلی آنتی ویروس کاسپرسکای میباشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید پس از نصب تمامی درایوهای سیستم خود را اسکن نموده تا در صورت وجود عوامل مخرب اقدام به پاکسازی آنها نمایید. همچنین این نرم افزار خود به صورت خودکار عمل اسکن را انجام می دهد در واقع اگر یک حافظه ی خارجی مانند فلش مموری به پورت یو اس بی سیستم متصل شود برنامه آنرا آنالیز نموده و در صورت مشاهده ی عوامل مخرب اقدام به حذف آنها می نماید. تفاوت اصلی این آنتی ویروس در مقایسه با سایر نرم افزارهای امنیتی استفاده ی بهینه از پردازنده سیستم و رم می باشد در واقع اکثر آنتی ویروسها پس از نصب علاوه بر اشغال فضای بسیار زیاد هارد باعث کاهش چشمگیر سرعت سیستم هم میگردند که این کاهش سرعت به خصوص در هنگام اجرای ویندوز به چشم میخورد اما نود32 با کمترین استفاده از رم به شما این امکانات را میدهد که در هنگام کار با رایانه از سرعت قابل قبولی برخوردار باشید. علاوه بر این شما می توانید برای معرفی ویروسهای جدید به نرم افزار آن را از طریق اینترنت آپدیت کنید تا با مراجعه به شرکت سازنده ی خود ویروسهای جدید به آن معرفی گردد و در صورتی که با این ویروسها مواجه شد اقدام به حذف و پاکسازی آنها نماید. آنتی ویروس نود32 دارای محیط بسیار ساده ای بوده و از همین رو افراد برای کار با آن نیازی به اطلاعات و تجربه ی آنچنانی ندارد و به راحتی میتوانند ویروس کشی سیستم را خود انجام دهند.


جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...



ادامه مطلب ...


امروز روش جدید ساین گوشیهای سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۳ و ۵ و سیمبیان ۳ را برای شما عزیزان قرار داده ایم. دوستانی که نمیدانند ساین چیست باید بگوییم که گوشیهایی که سیستم عامل سیمبیان دارند در زمان نصب برخی از نرم افزار ها و بازی ها ارور مجوز میدهد که باید برای این مشکل گوشی خود را ساین کنید

 



ادامه مطلب ...


دراین قسمت قصد معرفی ویندوز ۸ را داریم . اما Windows 8 xTreme چیست ؟ Windows 8 xTreme مبتنی بر همان Windows 7 Final می باشد که یک سری ایرادات قبلی را همراه ندارد . در Windows 8 xTreme هیچ جزئی نسبت به ورژن قبلی حذف نشده و کسانی که با ویندوز ۷ کار می کنند با این ویندوز هم به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند . در واقع ویندوز ۸ , ویندوز ۷ بهینه ساز شده و کم ایرادتر برای کار آسان تر همراه با نمایی جدید و دلپذیر است . ویندوز ۸ بر روی ۲۰۰ سیستم مختلف تست شده و نتایج این تست ها همه موفقیت آمیز بوده . تعداد زیادی نرم افزار به صورت پیش فرض بر روی ویندوز ۸ نصب شده است . در یک جمله می توان ویندوز ۸ را همان ویندوز ۷با سرعت و کیفیت بالاتر و البته با نمایی دلپذیر تر در نظر گرفت.
نکته مهم: لازم به توضیح است که ویندوز ۸ , ویندوز رسمی شرکت مایکروسافت نیست و ویندوز ۷ همچنان آخرین نسخه رسمی مایکروسافت می باشد.



ادامه مطلب ...


سلام دوستان می بخشید که مدتی اپ نکردم

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای عرفان و خشایار به نام راه من با 2 کیفیت متفاوت

برای دانلود ادامه مطلب بروید

 

 



ادامه مطلب ...


Adobe Flash Player یک کلاینت Runtime با کارایی بالا، سبک و رسا می باشد که تجربه های کاربری قدرتمند و پایداری را در سیستم عامل های اصلی، مرورگرها، گوشی های تلفن، و دستگاهها به ارمغان می آورد. حتما تا بحال برای شما پیش آمده است که برای  مشاهده محتوای آنلاین و جاری پس از باز نمودن صفحه موردنظر مرورگر از شما درخواست نصب آخرین نسخه فلش پلیر برای مشاهده محتوای مذکور را نماید، برای رفع چنین مشکلی بایستی نرم افزار آدوب فلش پلیر برروی سیستم عامل شما نصب شده باشد . این نرم افزار، کلاینتی غنی و عمومی برای ارائه  تجربه فایلهای آدوب فلش در رایانه های دسکتاپ و دیگر دستگاه ها می باشد، که به شما اجازه می دهد تا بهترین کیفیت انیمشن و سرگرمی های تحت وب را تجربه نمایید. این ابزار، برنامه های کاربردی تحت وب را بصورت نهایی (Front- end) نمایش می دهد، واسط های کاربری وبسایت را با کیفیت عالی به نمایش می گذارد، تبلیغاتهای آنلاین را بصورت تعاملی و جذاب نمایش می دهد و انیمشن های کوتا و بلند را نیز به کیفیت عالی برروی مرورگر شما نمایش می دهد. Adobe Flash Player به شما اجازه می دهد تا محتواهای جذاب وب را مانند بازی ها، ارائه های تجاری، تبلیغات و غیره را مشاهده نمایید، این بسته شامل تنها فلش پلیر و فرآیند نصب مستقل آن می باشد، از لحاظ فنی این برنامه Flash Player ActiveX Control می باشد و تنها قادر به نمایش فایل فلش در داخل مرورگر شما می باشد.

 

flashplayer مشاهده و اجرای فایلهای فلش با Adobe Flash Player 10.0.45.2

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player 10.0.45.2 :
- نمایش محتوای فلش با کیفیت عالی برروی مرورگر وب شما
- اجرای بازی های آنلاین، نمایش تبلیغات ، بنرها و انیمشن های تحت وب
- قابلیت نصب برروی سیستم عامل، مرورگر و گوشی های موبایل برای نمایش محتوای فلش
- نصب شده برروی بیش از ۷۰۰ میلیون رایانه دسکتاپ متصل به اینترنت و گوشی موبایل
- فراگیرترین پلتفرم در سرتاسر دنیا (فلش)
- رایگان بودن
- و …

 



ادامه مطلب ...